Articole GRATUITE incluse
Amount exceeded
Acest document stabilește Termenii și Condițiile Generale ale relației contractuale dintre SNORKEL SPAIN, SL (denumită în continuare „ROYAL QUEEN SEEDS”) cu sediul în Calle Vilar d'Abdelà, 5 (corp 1) CP: 08170 Montornès del Vallès, cu număr de identificare fiscală: B-65812810, și persoanele fizice (denumite în continuare „CLIENT”) care își exprimă intenția de a achiziționa produse prin intermediul unei solicitări făcute pe internet prin acest site web.
Aceste solicitări ale utilizatorului constituie condițiile particulare la care se asociază acești Termeni și condiții generale și pe care CLIENTUL trebuie neapărat să le accepte telematic înainte de achiziționarea produsului. CLIENTULUI i se prezintă aceste condiții pe acest site web astfel încât să le poată citi, imprima, îndosaria și accepta. CLIENTUL poate accesa întotdeauna acești Termeni și condiții generale prin intermediul site-ului.
Următoarele definiții se aplică acestor Termeni și condiții:
Prin aceste Condiții generale, ROYAL QUEEN SEEDS se angajează să livreze CLIENTULUI produsele pe care le-a comandat prin intermediul site-ului web în schimbul unui anumit preț.
Prin achiziționarea produselor disponibile pe acest site, CLIENTUL declară că:
a) Este o persoană majoră și are capacitatea de a încheia un contract.
b) A citit, a înțeles și a acceptat acești Termeni și condiții generale din Contract.
ROYAL QUEEN SEEDS își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și condiții generale în orice moment, fără notificarea prealabilă a CLIENTULUI, care, în orice caz, este responsabil pentru revizuirea acestor termeni ca cerință prealabilă pentru achiziționarea oricărui produs disponibil prin intermediul acestui site web. În orice caz, Termenii și condițiile generale afișate pe site în momentul achiziționării de către CLIENT a produselor corespunzătoare vor fi considerate valabile și aplicabile.
4.1. Responsabilitate. ROYAL QUEEN SEEDS nu va fi responsabilă în niciun caz în legătură cu:
4.1.1. Erori, întârzieri în accesarea de către CLIENT la introducerea datelor sale în formularul de comandă, întârzierea sau imposibilitatea primirii de către destinatari a confirmării comenzii sau orice anomalie care poate apărea atunci când aceste incidente sunt cauzate de probleme ale rețelei de internet, evenimente fortuite sau de forță majoră și orice altă situație imprevizibilă dincolo de buna-credință a companiei. În orice caz, ROYAL QUEEN SEEDS se angajează să rezolve problemele care pot apărea și să ofere tot sprijinul necesar CLIENTULUI pentru a ajunge la o rezolvare rapidă și satisfăcătoare a incidentului.
4.1.2. Erori sau daune cauzate de o utilizare ineficientă și cu rea-credință a serviciului de către CLIENT.
4.1.3. Nefuncționare sau probleme cu adresa de e-mail sau numărul de telefon furnizate de către CLIENT pentru expedierea confirmării comenzii.
4.1.4. Pentru orice tip de daune pe care CLIENTUL sau terții le-ar putea cauza site-ului web.
4.1.5. ROYAL QUEEN SEEDS își rezervă dreptul de a suspenda accesul fără o notificare prealabilă, la discreția sa și în mod definitiv sau temporar, până ce se stabilește răspunderea efectivă pentru orice daune care ar putea apărea. De asemenea, ROYAL QUEEN SEEDS va colabora și va anunța autoritatea competentă în legătură cu aceste incidente de îndată ce va avea informații sigure că prejudiciul cauzat constituie orice tip de activitate ilicită.
Dacă o ofertă are valabilitate limitată sau are alte specificații, aceasta va fi menționată în mod special.
Oferta conține o descriere completă și exactă a produselor și serviciilor oferite. Descrierea este suficient de detaliată pentru a permite o evaluare corectă a produselor/serviciilor de către consumator. Imaginile folosite de companie sunt reprezentări reale ale produselor și serviciilor. Greșelile și erorile evidente nu generează răspunderi penale pentru companie.
Fiecare ofertă conține suficiente informații pentru a clarifica consumatorului ce drepturi și obligații sunt legate de ofertă atunci când aceasta este acceptată de către consumator. Acestea se referă în special la:
Contractul se încheie, fără a ține seama de clauza 5, în momentul în care consumatorul acceptă oferta și îndeplinește condițiile.
În cazul în care consumatorul acceptă oferta online, compania confirmă imediat prin e-mail că a primit acceptarea ofertei. Atâta timp cât compania nu a confirmat acceptarea, consumatorul se poate retrage din contract.
În cazul în care contractul este creat online, compania va lua măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a proteja transferul online de date și pentru a asigura un mediu web securizat. În cazul în care consumatorul poate plăti electronic, compania va respecta măsurile de siguranță necesare.
Compania poate notifica sau verifica, în cadru legal, dacă consumatorul este în măsură să-și îndeplinească obligațiile de plată, și de asemenea poate să verifice toate datele și factorii importanți care sunt necesari pentru finalizarea contractului de la distanță. În cazul în care compania, în baza investigației, are motive temeinice pentru a nu încheia contractul, atunci este îndreptățită să motiveze și să respingă o comandă/solicitare, sau pot fi solicitate condiții speciale pentru îndeplinirea ofertei.
Compania trebuie să trimită următoarele informații împreună cu produsele sau serviciile, în formă scrisă sau într-o formă în care consumatorul să poată stoca datele într-un mod accesibil și pe un suport durabil:
În cazul unei tranzacții pe termen lung, clauza de mai sus este aplicabilă doar pentru prima livrare.
CLIENTUL are dreptul de a se retrage din acest contract în termen de 14 zile calendaristice fără a furniza nicio explicație. Perioada de retragere va expira în a 14-a zi calendaristică după ce tu sau un terț indicat de tine, altul decât transportatorul, a intrat în posesia bunurilor.
Pentru a-ți exercita dreptul de retragere, trebuie să ne înștiințezi și să ne trimiți următoarele: numele complet, adresa completă și, dacă sunt disponibile, numărul tău de telefon, numărul de fax, adresa de e-mail și decizia ta de a te retrage din contract printr-o declarație fără echivoc (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail).
Poți folosi modelul de formular de retragere de mai jos, deși nu este obligatoriu. De asemenea, ai opțiunea de a completa și de a trimite formularul de retragere sau orice altă declarație fără echivoc, prin e-mail la [email protected]. Dacă alegi să îți exerciți acest drept, te vom informa cu promptitudine de primirea retragerii prin e-mail. Pentru a respecta perioada de retragere, va fi suficient să comunici că dorești să îți exerciți acest drept înainte de expirarea perioadei de retragere.
Consecințele retragerii:
În cazul unei retrageri, vom rambursa toate plățile primite de la tine, inclusiv costurile de transport (cu excepția costurilor suplimentare care rezultă din alegerea metodei de livrare, o alta decât cea mai puțin costisitoare metodă de livrare obișnuită oferită de noi), fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informați cu privire la decizia ta de a te retrage din acest contract. Vom efectua această rambursare a banilor prin același mijloc de plată folosit de tine pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care menționezi în mod expres altă metodă. În niciun caz nu vei suporta taxe ca urmare a rambursării. Este posibil să oprim rambursarea până când primim bunurile înapoi sau până când vei furniza dovada returnării, oricare din ele are loc mai întâi.
Dacă ai primit bunuri în temeiul contractului, trebuie să ni le returnezi sau să ni le livrezi direct nouă sau la adresa furnizată după ce ai trimis un e-mail la [email protected], fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care ne comunici decizia ta de a te retrage din contract. Termenul va fi considerat a fi respectat dacă returnezi bunurile înainte de sfârșitul acestei perioade.
Formular de retragere standard
(trebuie să completezi și să trimiți acest formular doar dacă dorești să te retragi din contract)
În cazul în care consumatorul își exercită dreptul de retragere, acesta va trebui să plătească doar costul de trimitere a produsului înapoi la noi.
În cazul în care consumatorul a realizat o plată, compania va rambursa această sumă cât mai curând posibil, dar cel târziu în termen de 14 zile de la retragere sau de la expedierea returului.
Compania poate exclude dreptul de retragere al consumatorului în măsura prevăzută în clauzele 2 și 3. Excluderea dreptului de retragere se aplică numai în cazul în care compania a menționat acest lucru în mod clar cel puțin în timp util înainte de încheierea contractului.
Excluderea dreptului de retragere este posibilă numai pentru următoarele produse:
Pe perioada de valabilitate menționată în ofertă, prețurile produselor și serviciilor oferite nu vor crește, cu excepția schimbărilor de preț ca urmare a modificării cotelor de TVA.
Fără a ține seama de prevederile paragrafului anterior, compania poate oferi produse și servicii cu prețuri variabile atunci când aceste prețuri sunt supuse fluctuațiilor de pe piața financiară în care compania nu are nicio influență.
Compania se asigură că produsele și serviciile respectă contractul, asigură specificațiile menționate în ofertă, furnizează cerințe rezonabile, fiabilitate și/sau funcționalitate și garantează reglementările legale și/sau guvernamentale în vigoare la data încheierii. Dacă este încheiat, Compania garantează, de asemenea, că produsul este potrivit pentru utilizări obișnuite.
O garanție oferită de companie, producător sau importator nu modifică drepturile și revendicările pe care consumatorul, în baza contractului, le poate solicita companiei.
Compania va controla cu atenție maximă primirea și executarea comenzilor de produse și organizarea solicitărilor de servicii.
Locul de livrare este considerat a fi adresa pe care consumatorul a făcut-o cunoscută companiei.
Ținând cont de prevederile clauzei 4 din Termenii și condițiile generale, compania va duce la îndeplinire comenzile acceptate cât mai repede posibil, dar în cel mult 30 de zile, cu excepția cazului în care s-a convenit o perioadă mai lungă de timp. În cazul în care livrarea este întârziată, nu poate fi realizată sau nu poate fi finalizată parțial, consumatorul va fi informat în cel mult 30 de zile de la plasarea comenzii. În acest caz, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract fără costuri suplimentare și are dreptul la despăgubiri.
În cazul retragerii în conformitate cu paragraful precedent, compania va rambursa suma plătită de consumator cât mai curând posibil și în cel mult 30 de zile de la retragere.
Dacă livrarea unui produs comandat pare imposibilă, compania se va strădui să pună la dispoziție un produs înlocuitor. Trebuie să se precizeze în mod clar și cuprinzător cel puțin înainte de livrare că va fi livrat un produs înlocuitor. Dreptul de retragere nu poate fi refuzat în cazul produselor înlocuitoare. Costurile unei eventuale returnări vor fi suportate de companie.
Riscul de deteriorare și/sau pierdere a produselor este suportat de companie până în momentul livrării către consumator sau către un reprezentant desemnat anterior și anunțat companiei, dacă nu s-a convenit altfel în mod expres. În cazul în care primești un produs deteriorat, trebuie să raportezi prin e-mail în termen de trei zile.
Cu excepția cazului în care se convine altfel, sumele datorate trebuie să fie plătite de către consumator în termen de 7 zile de la intrarea în perioada de retragere menționată la clauza 7, paragraful 1. În cazul unui contract de furnizare de servicii, perioada de retragere începe după ce consumatorul a primit confirmarea contractului.
La vânzarea produselor către consumatori, o plată în avans mai mare de 50% nu ar trebui să fie niciodată prevăzută în Termenii și condițiile generale. Atunci când este prevăzută o plată anticipată, consumatorul nu poate revendica niciun drept cu privire la executarea comenzii sau a serviciului respectiv înainte ca plata convenită să fi fost efectuată.
Consumatorul are datoria să informeze compania cu privire la orice erori ce pot apărea în datele de plată.
În cazul nerespectării acestei datorii de către consumator, compania are, sub rezerva restricțiilor legale, dreptul de a percepe costuri rezonabile care vor fi aduse în prealabil la cunoștința consumatorului.
Compania are o procedură de reclamații suficient de mediatizată și gestionează reclamațiile în conformitate cu această procedură.
Reclamațiile cu privire la executarea contractului trebuie să fie transmise companiei într-o manieră cuprinzătoare și clară într-o perioadă rezonabilă de timp după ce consumatorul a observat defectele.
Reclamațiile trimise către companie vor primi răspuns în termen de 14 zile de la data primirii. Dacă o reclamație are un timp de procesare previzibil mai lung, compania va răspunde în termen de 14 zile cu o confirmare de primire și va indica perioada în care consumatorul va primi un răspuns mai detaliat.
Dacă o reclamație nu poate fi soluționată de comun acord, atunci va exista o dispută care trebuie rezolvată prin soluționarea disputelor.
CLIENTUL acceptă în mod specific să primească facturi electronice pentru achizițiile efectuate pe www.royalqueenseeds.com. Factura va fi trimisă la adresa de e-mail furnizată de CLIENT în timpul procesului de înregistrare.
În cazul în care CLIENTUL dorește să primească factura în formă tipărită, acesta trebuie să ne informeze la următoarea adresă de email: [email protected].
Aceste condiții generale sunt guvernate de legea spaniolă. La stabilirea locului de realizare a tranzacțiilor la care se supun prezenții Termeni și condiții generale, se aplică prevederile articolului 29 din Legea 34/2002, din 11 iulie, privind serviciile de internet și comerț electronic. În cazul în care CLIENTUL nu este considerat consumator, orice conflict legat de interpretarea sau executarea acestor Termeni și condiții generale va fi în grija instanței de la Tribunalele din orașul Granollers.
Fără a avea vreun efect asupra clauzei de mai sus, Comisia Europeană pune la dispoziție o platformă pentru soluționarea online a litigiilor care este disponibilă la următorul link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. CLIENȚII care sunt considerați consumatori își pot depune reclamațiile prin intermediul platformei de soluționare online a litigiilor.
Prevederile suplimentare sau cele diferite de Termenii și condițiile generale nu pot fi în detrimentul consumatorului și trebuie înregistrate în scris, în așa fel încât consumatorul să le poată stoca într-un mod accesibil pe un suport durabil.
Deținerea și aprovizionarea cu semințe de canabis, precum și cultivarea acestora pentru uz personal pe teritoriul spaniol nu constituie infracțiune în Spania.
Semințele sunt vândute doar ca mostre cu scopul de a pune la dispoziția geneticienilor diferite subspecii și sunt destinate doar adulților (cu vârsta peste 18 ani). Aceste semințe sunt vândute doar cu condiția ca ele să nu fie folosite încălcând legile aplicabile din țară. Nu există nicio intenție de a susține, de a face publicitate sau de a iniția în vreun fel producția ulterioară, deținerea sau utilizarea de substanțe ilegale.
Niciunul dintre produsele de pe site-ul nostru web, inclusiv produsele cu CBD, nu are scopul de a diagnostica, trata sau vindeca vreo boală.
Pentru mai multe informații despre cumpărăturile online, prețuri și plată, expediere și livrare, confidențialitate și securitate și informații despre produse, te rugăm să accesezi secțiunea cu întrebări frecvente.
Semințele de canabis nu fac obiectul monitorizării internaționale, deoarece sunt excluse din prevederile Convenției unice din 1961 privind stupefiantele.
Cultivarea canabisului pentru utilizare personală nu este considerată o infracțiune în Spania.
Reclamele pentru vânzarea semințelor de canabis, precum și a materialelor și a instrumentelor necesare cultivării acestora, nu este o infracțiune în Spania. Cultivarea canabisului în locuri vizibile publicului poate fi sancționată conform articolului 36.18 din Legea organică 4/2015, din 30 martie 2015, privind protecția și siguranța cetățenilor.
Semințele de canabis pot fi distribuite liber în Uniunea Europeană, conform principiului recunoașterii reciproce. Cu toate acestea, în unele țări, semințele de canabis nu pot fi cultivate pentru uz personal și trebuie păstrate ca articole de colecție pentru fondul genetic. În unele cazuri, este posibil să obții autorizație pentru cultivarea acestora în scopuri medicale.
Importul în țări terțe poate fi interzis sau restricționat. Royal Queen Seeds nu va permite niciodată ca semințele sale să fie distribuite în țări în care vânzarea semințelor de canabis este ilegală.
Prin urmare, îți recomandăm să verifici legile în vigoare din țara ta. Nu avem intenția de a încălca sau a de a nu respecta legea vreunei țări prin furnizarea de semințe de canabis.
Oricine achiziționează semințele noastre de canabis este responsabil pentru utilizarea lor. Royal Queen Seeds nu își asumă nicio responsabilitate în acest sens.
Toate descrierile și imaginile de pe site-ul web Royal Queen Seeds provin din Olanda. Ele descriu efectele pe care anumite substanțe le pot prezenta atunci când sunt consumate. În niciun caz nu trebuie înțelese ca fiind potrivite pentru consum. Aceste imagini și descrieri au doar scop informativ. Cumpărătorul unui produs Royal Queen Seeds își asumă întreaga responsabilitate în cazul consumului acestor substanțe, indiferent de rezultat.