POLITICA DE RETUR

Ai dreptul să returnezi comanda în integralitate, sau o parte din ea, în termen de 14 zile de la primirea acesteia, fără a fi nevoie să oferi un motiv, cu condiția ca produsul achiziționat să fie sigilat (pot exista excepții).

Perioada de 14 zile începe din ziua în care tu – sau o terță parte desemnată de tine, alta decât curierul – primești produsul. În cazul în care comanda include mai multe produse livrate la momente diferite, perioada de 14 zile începe din ziua în care primești ultimul produs.

Te rog să ții cont de următoarele:

  • ești responsabil pentru orice pierdere a valorii produsului cauzată de manipularea excesivă, care depășește scopul de a-i verifica natura, caracteristicile și modul de funcționare.
  • orice cadou primit în mod gratuit alături de comandă trebuie returnat. Dacă nu este returnat, valoarea sa va fi dedusă din suma rambursată.

GARANȚIE PENTRU VAPORIZATOARE

În primele 30 de zile de la data achiziției, orice defect de fabricație va fi gestionat direct de către Royal Queen Seeds. În această perioadă, ai dreptul la retur, înlocuire sau rambursare, cu condiția ca produsul:

  • Să fie sigilat și nefolosit
  • Să prezinte un defect de fabricație dovedit

Toate produsele trebuie returnate în ambalajul original și să includă toate accesoriile furnizate la momentul achiziției.

După perioada inițială de 30 de zile, eventualele solicitări privind garanția trebuie adresate direct producătorului vaporizatorului. Majoritatea companiilor de vaporizatoare oferă o garanție de producător limitată, care variază între 1 și 8 ani, în funcție de marcă și model.

Această garanție acoperă, de obicei, doar defectele de fabricație și nu acoperă:

  • daune cauzate de o utilizare necorespunzătoare
  • uzura normală
  • deteriorarea accidentală

Pentru a beneficia de garanția oferită de producător, s-ar putea să fie nevoie să:

  • înregistrezi produsul pe site-ul producătorului
  • furnizezi dovada achiziției
  • suporți eventualele costuri de transport implicate în procesul de garanție

PROCESUL DE RETUR

Pentru a iniția un retur, te rugăm să iei legătura cu echipa noastră de suport, fie prin intermediul formularului de contact, fie trimițând un e-mail la adresa:

SNORKEL SPAIN SL
Apartado de Correos nr. 146
08170 Montornès del Vallés
Barcelona, Spania
[email protected]
t. +34 937 379 846 (de la 8:00 la 16:00)
TVA: ESB-65812810
Număr de înregistrare: B-65812810

EXCLUDERI

Nu pot fi returnate următoarele produse:

  • produse al căror sigiliu original a fost rupt sau îndepărtat
  • produse returnate în afara termenului de returnare
  • vaporizatoare sau pipe desfăcute după livrare (din motive de sănătate și igienă)
  • vaporizatoare incomplete returnate în perioada de garanție – toate componentele originale și ambalajul trebuie să fie incluse pentru ca returul să fie acceptat

PROCESUL DE RAMBURSARE

Odată ce îți exerciți dreptul de retur, îți vom rambursa toate plățile efectuate, inclusiv costurile de transport, în termen de 14 zile.

Te rugăm să ții cont de următoarele:

Dacă returul se face fără notificare prealabilă, taxele de transport nu vor fi rambursate.

Este posibil să solicităm un număr de urmărire a returului drept dovadă, înainte de a procesa rambursarea.

În cazul în care nu putem livra coletul și plata a fost deja efectuată, și au trecut mai mult de 30 de zile de la plata inițială, îți vom solicita acordul pentru a iniția procesul de rambursare. Dacă nu primim niciun răspuns în termen de 60 de zile, cazul va fi considerat închis, iar fondurile vor fi păstrate până vom primi confirmarea ta pentru a efectua rambursarea.

Rambursarea se va face prin metoda de plată inițială:

  • transfer bancar – rambursare prin transfer bancar
  • card de credit – rambursare pe același card (sau prin transfer bancar)
  • Bitcoin – rambursare prin transfer bancar