Serviciul Clienți - Contact

FAQ | Întrebări Frecvente

Alege o categorie :

COMANDA ONLINE

Sunt produsele voastre legale în țara mea?

Nu putem oferi informații legate de statutul juridic al produselor noastre în țara ta, deoarece livrăm într-un număr mare de țări, fiindu-ne imposibil să ținem evidența legislației fiecărei țări.
Este responsabilitatea ta să te interesezi de legile și reglementările locale, înainte de a comanda vreun produs pe care noi îl oferim, deoarece noi nu putem fi trași la răspundere în cazul în care coletul tău este reținut la vamă.

Cum comand?

  • Vizualizează produsele noastre și selectează-le pe cele pe care dorești să le cumperi

  • Adaugă produsele preferate în coșul tău de cumpărături utilizând butonul "Adaugă în coș" și cantitatea, dacă este cazul
  • Apasă butonul "Plasează comanda" când ai terminat selectarea produselor
  • Apoi urmează instrucțiunile de pe pagina de plată.

Dacă nu ai deja un cont creat, va trebui să îți creezi unul. Poți face acest lucru înainte a efectua plata pentru comandă - trebuie doar să dai click pe linkul "Înregistrează-te aici" atunci când plasezi comanda.

Există o comandă minimă necesară?

Da, este necesar să comanzi de minim 25 EUR (inclusiv TVA) pentru a-ți putea trimite coletul.

Pot modifica o comandă existentă?

Datorită vitezei cu care sunt expediate coletele, este puțin probabil să îți poți modifica comanda odată ce plata a fost efectuată. Noi procesăm comenzile de îndată ce plata este acceptată.

Dacă trebuie să contactezi serviciul de relații cu clienții cu privire la o comandă, te rugăm să o faci cât mai repede posibil pentru a evita complicațiile. Vom face tot posibilul pentru a da curs solicitărilor tale, dar nu îți putem garanta un rezultat.

Pot dubla o comandă anterioară?

Categoric! Accesează secțiunea Istoricul Comenzilor din contul tău și vei putea repeta orice comandă pe care ai făcut-o în trecut. Pur și simplu apasă butonul "Comandă din nou" de lângă comanda corespunzătoare și vei fi redirecționat direct spre pagina de plată. În această etapă poți adăuga în continuare alte produse la comandă sau poți trece direct la efectuarea plății.

Cum îmi pot anula comanda?

În funcție de starea coletului tău, există 2 modalități diferite de a anula o comandă, în funcție de stadiul acesteia, dacă a fost expediată sau este încă în curs de procesare.

    • Comandă în curs de procesare: contactează-ne prin intermediul formularului de contact furnizat mai jos - asigură-te că ești conectat la contul tău și că alegi numărul comenzii pe care dorești să o anulez

    • Comandă expediată: nu este posibilă anularea unei comenzi după expediere, va trebui să o returnezi și să soliciți o rambursare. Consultă link-ul de mai jos pentru informații suplimentare

Vezi Informații despre Returnare

PREȚURI ȘI PLĂȚI

ce va fi afișat în cardul de credit / contul meu bancar?Ce denumire va apărea pe extrasul bancar / al cardului de credit?

Royal Queen Seeds nu va apărea nicăieri în extrasul tău bancar sau al cardului de credit. Toate tranzacțiile vor apărea sub denumirea comercială:

Snorkel Spain

Cum pot plăti pentru comanda mea?

Există mai multe opțiuni de plată disponibile în magazinul Royal Queen Seeds:

  • Visa & Mastercard
  • Bank transfer
  • Bitcoin
  • Bitcanna

Instrucțiuni privind modul de efectuare a fiecărui tip de plată sunt furnizate după ce alegi metoda de plată, atunci când plasezi comanda. Urmează cu atenție aceste instrucțiuni.

Cum să plătesc cu Cardul de Credit

Poți plăti cu cardul pentru comanda ta. Pur și simplu introdu numărul cardului, data de expirare a cardului și codul de securitate, format din 3 cifre, așa cum este menționat pe spatele cardului. Plățile cu cardul de credit pot dura până la 24 de ore pentru a fi procesate. Odată ce plata a fost acceptată, noi vom începe procesarea comenzii.

SLU

Te rugăm să ții minte că nu putem procesa carduri de credit pre-plătite.

Cum să plătesc prin Transfer Bancar

Odată ce ești mulțumit cu produsele selectate, plasează comanda și alege Transferul Bancar ca modalitate de plată pentru a confirma comanda. Odată ce ai confirmat comanda, detaliile băncii RQS vor fi afișate pe ecran.

Asigură-te că folosești numărul tău de comandă ca referință de plată, altfel este posibil să nu putem asocia plata cu comanda ta. Transferurile bancare durează în mod normal între 3 și 7 zile lucrătoare pentru a fi finalizate.

Cum să plătesc folosind Bitcoin?

Acceptăm, de asemenea, Bitcoin ca metodă de plată. Te rugăm să urmezi instrucțiunile din linkul de mai jos pentru a utiliza această opțiune.

Plată cu Bitcoin

Pot plăti cu Paypal?

În acest moment, nu acceptăm plățile efectuate din contul de Paypal. Politica PayPal cu privire la produsele produsele pe care le vindem, îi împiedică să ne ofere această modalitate de plată în magazinul nostru online.

Poți plăti cu card de credit, prin transfer bancar, cu Bitcoin, DialXS sau Sofort Banking.

Pot plăti cu cec?

Din păcate, nu putem accepta niciun fel de cec.

Pot plăti folosind ordine de plată?

Momentan nu putem accepta ordinele de plată ca modalitate de plată pentru comenzi.

Acceptați plata în numerar la livrare?

Din păcate, în prezent, modalitatea de plată în numerar la livrare nu este disponibilă.

Pot obține un cupon de reducere?

Lăsă o recenzie pentru produsele comandate și vei primi un cupon de 10% de reducere. Trebuie să te conectezi la contul tău și să lași o recenzie pe pagina produsului.

Poți accesa cupoanele tale de reducere în pagina Cupoanele Mele, din contul tău RQS. Te rugăm să ții minte că aceste cupoane de reducere nu se cumulează (vei putea utiliza un singur cupon de reducere per comandă), dar acestea pot fi folosite împreună cu cupoanele de numerar - cupoane care au fost creditate cu o sumă fixă.

TRANSPORTUL ȘI LIVRAREA

Pot să-mi urmăresc pachetul?

Da, poți. Pentru a urmări coletul, urmează instrucțiunile primite în e-mailul automat, care va fi generat atunci când coletul tău va fi expediat. După trimiterea acestui e-mail, datele de urmărire vor fi actualizate atunci când coletul ajunge în țara de destinație. Ține cont de faptul că, în unele cazuri, acest proces poate dura și 5 zile lucrătoare.

Nu fi surprins dacă comanda ta va fi livrată chiar înainte de a o putea urmări!

Mai multe informații despre livrare

În cât timp îmi veți trimite comanda?

Cele mai multe comenzi sunt trimise în termen de 24 de ore de la confirmarea plății. Livrăm de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor oficiale. Dacă comanda ta a fost plasată într-o zi de vineri, este foarte probabil să o expediem abia luni.

Mai multe informații despre livrare

Cât de discret este ambalajul?

Expediem comenzile în cutii simple fără abțibilduri sau orice alte referințe către produsele sau compania noastră. Singurele informații de pe cutie vor fi detaliile de livrare.

Packages

Totuși, dacă dorești discreție suplimentară, oferim și opțiunea  de Livrare DVD Discretă, pentru  5€. 

Te rugăm dă click aici pentru informații suplimentare despre livrare.

Livrați în țara mea?

Vezi mai jos o listă completă a țărilor unde livrăm:

Austria, Belgia, Bulgaria, Croația, Cipru, Cehia, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Olanda, Polonia, Portugalia, România, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Regatul Unit.

Mai multe informații despre livrare

Care sunt costurile de livrare?

Livrarea Standard este gratuită pentru toate țările. Cu toate acestea, îți oferim o Livrare Discretă în DVD la prețul de 5€, în acest fel coletul tău va fi ambalat discret într-o carcasă de DVD, pentru o livrare cu adevărat discretă.

De asemenea, oferim un serviciu de livrare UPS Standard. Timpul și costul de livrare sunt diferite în funcție de țară. Vei vedea aceste informații odată ce selectezi această metodă de livrare atunci când plasezi comanda. Te rugăm să ții cont de faptul că acest serviciu nu este disponibil în Ungaria, Malta, Croația și Bulgaria.

Mai multe informații despre livrare

Trimiteți către căsuțe poștale?

Livrăm doar la adrese private și reale. Nu livrăm către căsuțe poștale, locuri publice, magazine, puncte de ridicare a coletelor, companii de transport de marfă și adrese similare.

Mai multe informații despre livrare

În Ce Constă Metoda De Transport Cu Ridicare De La Punctul UPS?

Atunci când nu ești acasă pentru a putea primi coletul, poți apela la rețeaua de transport UPS, care are Puncte de Ridicare a coletului în mii de locații ușor accesibile.

Alege un Punct de Ridicare al coletului de pe harta interactivă, pe care o găsești atunci când finalizezi comanda, și vezi care este programul, astfel încât să poți merge să îți ridici coletul atunci când este convenabil și pentru tine. Prețul acestui tip de transport va fi afișat la finalizarea comenzii.

UPS îți va trimite e-mail-uri și mesaje pentru a te informa când coletul tău este pregătit pentru a fi ridicat.

Cu ce companie livrați?

Curierul nostru partener trimite toate pachetele noastre. Pentru a-ți oferi cel mai bun traseu posibil, aceștia utilizează diverse servicii poștale. 

Mai multe informații despre livrare

Trebuie să semnez de primire?

Curierul tău va livra pachetul direct la adresa ta de livrare. În cazul în care nu poți fi găsit la adresa respectivă și pachetul nu încape în cutia de scrisori, vei primi un aviz cu instrucțiuni referitoare la modalitatea de a obține comanda.

Dacă pachetul tău este returnat în depozitul nostru, te vom contacta imediat.

Mai multe informații despre livrare

Ce se întâmplă dacă nu mi-am primit comanda?

Livrarea durează de obicei între 3 și 7 zile lucrătoare. Te rugăm să numeri ziua expedierii ca fiind ziua 0 și să ții cont de faptul că sâmbăta, duminica și sărbătorile legale nu sunt considerate zile lucrătoare.

Te rugăm să contactezi Serviciul Clienți dacă nu ai primit coletul în decurs de 10 zile lucrătoare de la expediere.

Mai multe informații despre livrare

Pachetul meu va fi verificat la vamă?

Există șansa ca pachetul tău să fie verificat oricând de către agenția națională vamală, indiferent de metoda de transport pe care o alegi.

Te rugăm să reții că, deși livrăm în țara ta, noi nu putem furniza nicio informație despre statutul juridic al produselor noastre în țara respectivă. Din cauza faptului că livrăm într-un număr mare de țări, ne este imposibil să ținem evidența legislației fiecărei țări.

Este responsabilitatea ta să te interesezi de legile și reglementările locale, înainte de a comanda vreun produs pe care noi îl oferim, deoarece noi nu putem fi trași la răspundere în cazul în care coletul tău este reținut la vamă.

Mai multe informații despre livrare

CONFIDENȚIALITATE ȘI SECURITATE

Este livrarea discretă?

Facem tot ce putem pentru a ne asigura că pachetele nu conțin informații suplimentare, cu excepția numelui și adresei de livrare. Pachetele sunt simple pentru a nu atrage atenția și oferim o opțiune discretă pentru o mică taxă suplimentară de 5€.

Mai multe informații despre livrare

De ce aveți nevoie de informațiile mele personale?

Informațiile tale personale sunt necesare pentru a-ți putea trimite coletul și pentru a te contacta în cazul apariției unei probleme. Detaliile tale nu sunt divulgate unei terțe persoane sau folosite într-un alt mod.

Cine îmi poate vedea informațiile personale?

Informațiile tale personale sunt confidențiale și nu vor fi comunicate niciodată unor terțe părți. Vom folosi informațiile tale personale la procesarea comenzilor sau în cazul în care trebuie să te contactăm pentru orice motiv.

Dacă dorești să îți ștergi contul, contactează echipa noastră de relații cu clienții, utilizând formularul de contact de mai jos - asigură-te că te-ai conectat mai întâi la contul tău.

RQS Growers Club

What is the RQS Growers Club?

This is our loyalty program where we will reward you for all the purchase. Feel free to check our dedicated site for more information.

Cum pot folosi punctele?

Poți folosi punctele pentru a plăti o comandă, pentru a obține reduceri sau pentru a cumpăra produse exclusive pentru membri.

What are green points and level points?

Green Points are earned through purchases, gifts, and rewards/actions and can be exchanged for discounts, exclusive products, and/or promotions. Level Points are only earned through purchases and they count towards your tier status (more Grower Points, higher tier status in the program).

Am făcut o achiziție, dar punctele mele nu sunt creditate.

Punctele vor fi creditate la 7 zile de la expedierea comenzii.

CONTUL MEU

Cum îmi pot crea un cont RQS?

Foarte ușor și rapid! Trebuie doar să dai click pe Contul tău, situat în partea de sus a site-ului nostru, și apoi să selectezi "Înregistrare" și să urmezi instrucțiunile. Contul tău va fi gata în mai puțin de 2 minute.

Îmi pot actualiza informațiile?

Îți poți actualiza detaliile de contact accesând secțiunea "Informații personale" din contul tău.

Am nevoie de un cont?

Da, va trebui să îți creezi un cont, Plasarea Comenzii Ca Și Vizitator nu este o opțiune. Informațiile tale personale sunt în siguranță, nu le vom împărtăși niciodată cu o terță persoană și sunt folosite doar pentru a te putea contacta în legătură cu comanda ta și cu promoțiile pe care le oferim.

Îmi pot șterge contul?

Dacă dorești să îți ștergi contul, te rugăm să contactezi serviciul nostru de relații cu clienții prin intermediul formularului de mai jos - asigură-te că ești conectat/ă la contul tău.v

Se intoarce

Pot să-mi primesc banii înapo

Pentru a primi banii înapoi, este necesar să trimiți înapoi coletul nedeschis. Mai jos vei vedea pașii pe care trebuie să îi urmezi:

  • Contactează Serviciul de Relații cu Clienții cu ajutorul formularului de contact pentru a solicita o Etichetă de Ramburs; asigură-te că ești conectat(ă) la contul tău și alege numărul de comandă corespunzător coletului pe care dorești să îl returnezi
  • Lipește Eticheta de Ramburs pe colet și urmează instrucțiunile de pe aceasta
  • Odată ce coletul returnat de tine ajunge la noi, îți vom restitui banii - sunt cazuri în care este necesar să ne comunici detaliile tale bancare, deoarece uneori nu este posibilă returnarea banilor pe card; Bitcoin-urile și Numerarul în Plic vor fi rambursate numai prin transfer bancar
  • De asemenea, poți utiliza formularul de retragere RQS, însă acesta nu este obligatoriu pentru noi

Te rugăm să ții cont de faptul că termenul de returnare al banilor este cuprins între 1 și 3 săptămâni.

Cum sesizez lipsa unui produs?

Dacă ai primit comanda și ai sesizat că unele produse lipsesc, te rugăm să urmezi pașii de mai jos:

  • Contactează Serviciul nostru de Relații cu Clienții, în termen de o săptămână de la livrare, utilizând formularul de contact. Asigură-te că ești conectat(ă) la contul tău și alege numărul comenzii incomplete
  • Va fi necesară o fotografie a coletului, care să cuprindă conținutul acestuia, împreună cu numărul comenzii, scris pe o foaie de hârtie

Ce se întâmplă dacă am primit un produs deteriorat?

Uneori comenzile sunt deteriorate în timpul livrării. Dacă ai sesizat că unele produse din comanda ta au fost deteriorate, te rugăm să urmezi următorii pași:

  • Te rugăm să ne trimiți un e-mail sau să utilizezi formularul de contact, regăsit în partea de jos a acestei pagini, pentru a contacta echipa noastră de Relații cu Clienții. Asigură-te că ești conectat(ă) la contul tău și că ai făcut referire la comanda cu produse deteriorate
  • Echipa noastră îți va cere să trimiți o fotografie în care să fie vizibil produsul deteriorat, împreună cu numărul comenzii, scris pe o foaie de hârtie

Contact

Cum pot lua legătura cu voi?

Pentru a lua legătura cu noi trebuie doar să completezi formularul de mai jos. Dacă ai deja un cont creat, te rugăm să te autentifici înainte de a ne contacta.

Cât de repede voi primi un răspuns?

Încercăm să răspundem la toate întrebările cât mai repede posibil. Te rugăm să iei în considerare faptul că putem răspunde la mesaje numai de luni până vineri, în timpul orelor de lucru.

Dacă nu ai primit un răspuns în termen de 5 zile lucrătoare, te rugăm să verifici mai întâi secțiunea de spam și apoi să ne contactezi din nou prin intermediul formularului de contact de mai jos, precizând data și ora mesajului anterior.

CONTACTEAZĂ-NE

La Royal Queen Seeds, ne mândrim cu producția de canabis cu cele mai bune gene și a semințelor de marijuana feminizată, autoflorantă și de marijuana medicinală.

Dacă ai întrebări, această pagină este concepută pentru a te ajuta să obții răspunsurile de care ai nevoie. Mai sus, vei găsi o bază de date cu întrebări frecvente referitoare la o gamă largă de subiecte, inclusiv returnări, livrare, sistemul de comandă online și multe altele.

Dacă nu reușești să găsești ceea ce te interesează, ne poți contacta prin intermediul formularului de mai jos. Alternativ, nu ezita să ne contactezi la telefon.

SNORKEL SPAIN SLU
Apartado de Correos nº 146
08170 Montornès del Vallés
Barcelona
[email protected]
t. 34 93 737 98 46 (from 8:00 to 16:00)
VAT: ESB-65812810
Coc Number: B-65812810

Dacă ai întrebări cu privire la comanda ta, scrie numărul comenzii în câmpul de Număr/ID Comandă.

Trimite un mesaj

* Câmp obligatoriu

Ai împlinit 18 ani?

Conținutul ce se regăsește pe site-ul RoyalQueenSeeds.com este potrivit numai adulților și este destinat persoanelor majore.

Asigură-te că ai luat la cunoștință legile țării în care trăiești.

Dacă apeși INTRĂ, confirmi
că ai împlinit
18 ani.