Setări cookie-uri
Cookie-uri funcționale
Cookie-urile funcționale ajută site-ul să funcționeze într-un mod optim și ne permit să personalizăm anumite caracteristici.Cookie-uri de preferință
Cookie-urile de preferință ne permit să reținem anumite informații, care influențează modul în care arată site-ul nostru, inclusiv limba preferată în funcție de regiunea în care te afli.Cookie-uri analitice
Modulele cookie analitice ne oferă informații despre traficul pe site și comportamentul clienților, inclusiv numărul de persoane care vizitează site-ul, cât timp navighează și ce pagini sunt accesate.Ce sunt cookie-urile?
Cookie-urile sunt mici fragmente de date, stocate pe computerul unui utilizator în timp ce acesta navighează pe internet. Cookie-urile au diferite funcții. Unele urmăresc activitatea browser-ului, lucru ce permite firmelor să furnizeze reclame personalizate. Alte cookie-uri au rolul de a reține datele de conectare ale utilizatorului la diferite site-uri, astfel încât navigarea pe rețelele de socializare sau pe alte site-uri să fie mai fluidă. Deoarece fiecare cookie are un ID unic, aceste date permit proprietarilor de site-uri să măsoare volumul traficului de pe site.De ce folosim cookie-uri?
Cookie-urile sunt utile atunci când ne vizitezi site-ul. Ele îți permit să stai logat/ă, să poți face cumpărături în siguranță și îți păstrează articolele dorite în coșul de cumpărături până când ești pregătit/ă să finalizezi comanda. Dar cookie-urile ne ajută și pe noi. Datele pe care le furnizează ne permit să ne îmbunătățim site-ul și să îți prezentăm reclame personalizate, compatibile cu interesele tale.Ce fel de module cookie folosim?
Cookie-uri funcționale
Cookie-urile funcționale ajută site-ul să funcționeze într-un mod optim și ne permit să personalizăm anumite caracteristici.Cookie-uri de preferință
Cookie-urile de preferință ne permit să reținem anumite informații, care influențează modul în care arată site-ul nostru, inclusiv limba preferată în funcție de regiunea în care te afli.Cookie-uri analitice
Modulele cookie analitice ne oferă informații despre traficul pe site și comportamentul clienților, inclusiv numărul de persoane care vizitează site-ul, cât timp navighează și ce pagini sunt accesate.Cum pot dezactiva sau șterge modulele cookie?
Nu îți plac cookie-urile? Nu îți face griji. Le poți dezactiva (cu excepția cookie-urilor necesare) din setările browser-ului tău. Cu toate acestea, blocarea modulelor cookie poate avea un impact asupra experienței tale de navigare și te poate împiedica să te bucuri de toate caracteristicile tehnice ale site-ului nostru.Site-ul nostru nu va funcționa corespunzător fără ajutorul cookie-urilor funcționale; acestea nu pot fi dezactivate.
POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
Pentru a asigura un mediu online sigur și pentru a garanta o protecție adecvată a datelor, respectăm cu strictețe toate cerințele legale. În această politică de confidențialitate, oferim informații despre cum și în ce scop sunt colectate datele, măsurile de siguranță pe care le luăm, perioada de stocare a datelor și detalii de contact.
NUMELE SOCIETĂȚII: SNORKEL SPAIN, SL (denumită în continuare ROYAL QUEEN SEEDS).
C/ Vilar d'Abdelà, 5 (nave 1) CP: 08170 de Montornès del Vallès
+34 937 379 846
Prezenta politică de confidențialitate stabilește condițiile în care vom trata datele cu caracter personal în cadrul ROYAL QUEEN SEEDS; aceasta include orice date cu caracter personal colectate prin intermediul site-ului nostru https://www.royalqueenseeds.com/, precum și orice alte date pe care le prelucrăm în desfășurarea activităților noastre comerciale.
ROYAL QUEEN SEEDS colectează următoarele date cu caracter personal în scopurile enumerate mai jos:
SECȚIUNEA 1 - DATE CU CARACTER PERSONAL PE CARE LE COLECTĂM
1.1 Comenzi plasate prin intermediul unui cont
Les achats sur le compte ne peuvent être effectués que si vous êtes en possession d’un compte personnel. Lorsque vous créez un compte ou achetez quelque chose dans notre boutique, nous recueillons, dans le cadre du processus d’achat et de vente, les informations personnelles suivantes que vous nous fournissez :
- Nume și prenume
- Adresa de domiciliu și de facturare
- Număr de telefon
- Sex
- Adresa IP
- Adresa de e-mail
- Data nașterii
Aceste informații sunt necesare pentru a vă putea livra produsele. În plus, atunci când accesați magazinul nostru, colectăm automat adresa IP (Internet Protocol) a computerului dvs. Cu ajutorul acestor informații, putem optimiza experiența dvs. online și, în același timp, putem proteja mediul nostru online.
Scopul colectării datelor
Scopurile pentru care colectăm și stocăm date personale sunt următoarele:
(a) pentru a îndeplini obligațiile care decurg din orice contract încheiat între dvs. și compania noastră, și pentru a vă furniza informații, produse și servicii pe care le puteți solicita de la noi;
(b) pentru a putea crea, gestiona și comunica cu dvs. în legătură cu contul și comenzile dvs.;
(c) pentru a efectua cercetări și analize de piață;
(d) pentru a vă confirma vârsta și identitatea, precum și pentru a detecta și preveni frauda.
1.2 Newsletters
Cu permisiunea dvs. explicită, vă putem trimite newslettere despre magazinul nostru, produse noi și alte noutăți. Newsletterele sunt trimise numai după exprimarea explicită a consimțământului. În cazul în care achiziționați un produs, și în conformitate cu reglementările în vigoare, vă putem trimite comunicări comerciale în conformitate cu interesul legitim al companiei noastre, întotdeauna despre produse sau servicii similare celor pe care le-ați achiziționat sau contractat. În orice caz, vă puteți exercita dreptul de opoziție prin intermediul canalelor menționate în această politică de confidențialitate. Colectăm următoarele informații pentru a putea trimite newslettere:
- Nume și prenume
- Sex
Nu avem nevoie să cunoaștem sexul persoanei pentru a trimite newslettere (minimizarea datelor: prin lege, trebuie să solicităm datele strict necesare pentru a furniza serviciul, iar în acest caz cunoașterea sexului nu este necesară).
- Adresa de e-mail
Scopul colectării datelor
Datele colectate sunt utilizate în următoarele scopuri:
(a) personalizarea e-mailurilor noastre, inclusiv numele și sexul dvs;
(b) a furniza conținut specific sexului.
Vă puteți retrage consimțământul în orice moment, utilizând link-ul din newsletter sau informațiile de contact din secțiunea 2.
1.3 Serviciul de relații cu clienții și formularul de contact
Pentru a oferi o asistență adecvată, angajații serviciului nostru de relații cu clienții au acces la informațiile dvs, privind contul creat. Astfel, veți putea beneficia de o asistență eficientă și prietenoasă. Datele furnizate în formularul nostru de contact sunt utilizate de furnizorul nostru de CRM, SuperOffice. Vom folosi datele dvs. doar pentru a vă răspunde la mesaj.
SECȚIUNEA 2 - INTERESUL LEGITIM
Dacă ați achiziționat unul din produsele noastre, vă rugăm să rețineți că putem prelucra datele dvs. personale în scopuri promoționale, în baza interesului legitim al Royal Queen Seeds doar pentru a vă oferi produse sau servicii oferite de compania noastră și despre produse sau servicii similare celor pe care le-ați achiziționat. Vă puteți exercita dreptul de a renunța la mesajele viitoare prin mijloacele prevăzute în această politică de confidențialitate sau prin intermediul oricărei notificări pe care o primiți.
2.1 How do you withdraw consent?
If you change your mind, you can withdraw your consent for us to contact you for the purpose of collecting, using, or disclosing your data at any time by reaching out to us at: [email protected].
SECȚIUNEA 3 - DIVULGARE
Putem dezvălui informațiile dvs. personale în cazul în care suntem obligați să facem acest lucru prin lege sau dacă încălcați Termenii și condițiile noastre.
SECȚIUNEA 4 - CARE ESTE PERIOADA DE STOCARE A DATELOR DVS.?
La Royal Queen Seeds, nu vom stoca datele dvs. mai mult decât este necesar pentru scopurile descrise în această Politică de confidențialitate. Există diverse perioade de stocare pentru diverse tipuri de date; cu toate acestea, cea mai lungă perioadă pentru stocarea datelor cu caracter personal este de 10 ani.
4.1 Informații despre cont
Datele referitoare la cont rămân relevante atâta timp cât utilizatorul se află în posesia unui cont. Prin urmare, datele rămân documentate atâta timp cât există contul. Atunci când clienții noștri șterg un cont, datele asociate contului vor fi șterse într-o perioadă rezonabilă de timp. Cererile privind verificarea sau corectarea datelor personale stocate sau ștergerea unui cont pot fi trimise la adresa [email protected].
4.2 Newsletters
În cazul în care vă exprimați consimțământul pentru a vă informa cu privire la produsele sau serviciile noastre, vom păstra datele dvs. până când vă exprimați dorința de a nu mai primi comunicări din partea noastră. Cu toate acestea, efectuăm periodic (în fiecare lună) o verificare a relevanței. Clienții înregistrați (și informațiile personale ale acestora) vor fi șterse ori de câte ori clienții nu răspund la solicitarea noastră. În plus, puteți opta pentru retragerea consimțământului cu ajutorul link-ului prezent în fiecare newsletter.
SECTION 5 – COOKIES
Cookies are small information files that notify your computer of previous interactions with our website. These cookies are stored on your hard drive, not on our website. Essentially, when you use our website, your computer displays its cookies to us, informing our site that you have visited before. This allows our website to function more quickly and remember aspects related to your previous visits (such as your username), making your experience more convenient. At Royal Queen Seeds, we use two types of cookies: functional and analytical.
5.1 Functional Cookies
Functional cookies are used to enhance your online experience. Among other things, these cookies track what is added to your shopping cart. The use of these cookies does not require prior authorization.
5.2 Analytical Cookies
Analytical cookies are used for research and market analysis. The data collected with these analytical cookies is anonymous, making it unusable for third parties. The use of these cookies does not require prior authorization.
SECȚIUNEA 5 - SERVICIILE TERȚILOR
Serviciile terților sunt necesare pentru a efectua tranzacții și pentru a vă oferi serviciile noastre. În general, terții pe care îi folosim vor colecta, utiliza și dezvălui informațiile dvs. numai în măsura în care este necesar pentru a le permite să efectueze serviciile pe care le furnizează.
Cu toate acestea, anumite servicii oferite de terți, cum ar fi procesatorii de plată, au propriile politici de confidențialitate în ceea ce privește informațiile pe care trebuie să le furnizăm în legătură cu tranzacțiile dvs.
Vă încurajăm să citiți politicile de confidențialitate ale acestor furnizori, astfel încât să înțelegeți cum vor trata aceștia informațiile dvs. personale.
Este posibil ca anumiți furnizori să aibă facilități situate într-o jurisdicție diferită de a dvs. sau a noastră. Prin urmare, în cazul în care alegeți să efectuați o tranzacție care implică serviciile unei terțe părți, informațiile dvs. pot fi supuse legilor din jurisdicția în care se află acel furnizor de servicii sau facilitățile sale.
Odată ce părăsiți site-ul nostru sau sunteți redirecționați către un site sau o aplicație a unei terțe părți, prezenta Politică de confidențialitate și Termenii și condițiile noastre nu se mai aplică.
Serviciul de analiză web (date anonime)
Pe acest site am integrat un serviciu de analiză web (cu funcționalitate de anonimizare). Analizele web pot fi definite ca fiind colectarea, prelucrarea și analiza datelor despre comportamentul vizitatorilor site-urilor. Un serviciu de analiză colectează, printre altele, date despre site-ul de pe care a venit o persoană (așa-numitul referent), ce pagini a vizitat sau cât de des și pentru cât timp a vizitat o pagină. Analizele web sunt utilizate în principal pentru optimizarea site-urilor și pentru o analiză cost-beneficiu a publicității pe internet.
Serviciul de curierat
Pentru a finaliza comenzile, folosim un serviciu de curierat. Acest serviciu de curierat efectuează livrarea între compania noastră și domiciliul clientului. Pentru a finaliza această procedură, compania are nevoie de acces la informațiile privind numele și adresa clientului.
Serviciul de email
Royal Queen Seeds folosește o terță parte care oferă servicii de email pentru a trimite newslettere. Acest furnizor are acces la un număr limitat de informații privind contul unei persoane (de exemplu, adresa de e-mail).
Servicii de marketing
Royal Queen Seeds beneficiază de sprijinul unei companii specializate în activități de marketing și comunicare. Accesul acestora la informațiile personale este foarte limitat și în mare parte anonim.
Servicii de plată
La Royal Queen Seeds folosim procesatori de plată externi pentru a gestiona tranzacțiile noastre (de exemplu, plățile cu cardul).
SECȚIUNEA 6 - SECURITATE
Pentru a vă proteja informațiile personale, luăm măsuri de precauție rezonabile și urmăm cele mai bune practici din industrie pentru a ne asigura că acestea nu sunt pierdute, utilizate în mod necorespunzător, accesate, divulgate, modificate sau distruse.
Dacă ne furnizați informații despre cardul dvs., aceste informații sunt criptate cu ajutorul tehnologiei Secure Socket Layer (SSL) și sunt stocate folosind criptarea AES-256. Deși nicio metodă de transmitere pe internet sau de stocare electronică nu este 100% sigură, noi respectăm toate cerințele PCI-DSS și implementăm standarde industriale suplimentare care sunt acceptate în mod obișnuit. Informațiile legate de cont sunt protejate cu o metodă de hashing. Această metodă transformă informațiile într-un hash generat. Ca urmare, informațiile confidențiale sunt protejate și invizibile, chiar și pentru noi. În plus, bazele noastre de date sunt protejate în mod excepțional împotriva accesului neautorizat. De exemplu, accesul la baza de date este posibil și permis numai prin intermediul unor adrese IP aprobate (de exemplu, de la sediul Royal Queen Seeds). Alte încercări și adrese sunt respinse în permanență.
În plus, datele sunt anonimizate pe cât posibil, astfel încât nu pot fi conectate în mod direct de un anumit utilizator. Cu toate acestea, cu ajutorul acestor date, putem efectua studii și analize de piață. În plus, părțile terțe în cauză (de exemplu, serviciul de email) sunt examinate înainte de colaborarea noastră, respectă GDPR din UE și primesc un acord de prelucrare. În cadrul Royal Queen Seeds, angajaților li se atribuie diferite permisiuni de acces. Permisiunea specifică oferă acces doar la informațiile strict necesare pentru a îndeplini o sarcină. Măsurile de securitate digitală sunt supuse schimbării și trebuie să îndeplinească cerințe ridicate pentru a asigura siguranța clienților online. De aceea, la Royal Queen Seeds, numim un ofițer de securitate. Verificarea regulată și îmbunătățirea măsurilor de securitate (dacă este necesar) fac parte din rolul acestuia.
SECȚIUNEA 7 - MODIFICĂRI ALE ACESTEI POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE
Ne rezervăm dreptul de a modifica această Politică de confidențialitate în orice moment, așa că vă rugăm să o verificați în mod periodic. Modificările și clarificările vor intra în vigoare imediat după ce vor fi publicate pe site. În cazul în care aducem modificări substanțiale acestei politici, vă vom notifica aici că a fost actualizată, astfel încât să știți ce informații colectăm, cum le folosim și în ce circumstanțe, dacă este cazul, le folosim și/sau le dezvăluim.
SECȚIUNEA 8 - AVEȚI DREPTUL LA:
- Revocarea consimțământului pe care l-ați acordat;
- Accesarea datelor cu caracter personal;
- Rectificarea datelor cu caracter personal;
- Ștergerea datelor cu caracter personal;
- Depunerea unei plângeri sau unei acțiuni în justiție pentru protecția drepturilor dvs. în fața Agenției spaniole pentru protecția datelor;
- Notificarea cu privire la orice incident de securitate care ar putea afecta drepturile dvs.;
- Limitarea prelucrării;
- Portabilitate.
- Acasa >CONTACT
Serviciul Clienți - Răspunsul tău
FAQ | Întrebări Frecvente
How will I know if you’ve received my cannabis seeds?
When you place an order with Royal Queen Seeds online, the order is automatically saved to our database. You will receive a conformation email summarising the cannabis seeds contained in your order. If you don’t receive this email, please make sure it hasn’t been send to your Spam or Unsolicited Email folders.
You can log in to our website at any time to check your account and your orders; you’ll always find your order’s current status. As soon as your order is posted, you’ll receive a notification email and the order status will be updated in your account.
Can I cancel my order?
Cancelling an order is not a problem. If you haven’t yet paid, there’s no need even to let us know: after a certain number of days, an order is automatically cancelled due to non-payment.
If you have already paid, the order can be cancelled only if it hasn’t yet been posted. Check its current status in your account to see if you can still cancel.
Can I change the address for my order or have it posted to a different address?
You can change your address from your account on the website; you can also have your order posted to a friend or acquaintance, simply by telling us during the order process.
How much are postage and insurance rates?
No matter how many seeds you order, all orders are delivered free of charge and in anonymous packages worldwide. It’s a simple dispatch in an envelope or postal parcel. These orders are non-traceable and potential non-receipt of order is at your own risk.
What name will appear on my bank statement?
Privacy is key for Royal Queen Seeds. Our name will never appear on your bank yuor credit card statement, so no one will know you’ve purchased cannabis seeds. We treat your personal data with utmost caution and never give them out to third parties.
How will my order be posted?
All orders are dispatched through private courier express service. The cannabis seeds are packed in bubble wrap in a sturdy envelope. The package shows no sign of its content; all that appears is your name and a return address that isn’t Royal Queen Seeds’ address.
For further information, please consult our deliveries information page.
Alege o categorie :
COMANDA ONLINE
Sunt produsele voastre legale în țara mea?
Nu putem oferi informații legate de statutul juridic al produselor noastre în țara ta, deoarece livrăm într-un număr mare de țări, fiindu-ne imposibil să ținem evidența legislației fiecărei țări.
Este responsabilitatea ta să te interesezi de legile și reglementările locale, înainte de a comanda vreun produs pe care noi îl oferim, deoarece noi nu putem fi trași la răspundere în cazul în care coletul tău este reținut la vamă.
Cum comand?
-
Vizualizează produsele noastre și selectează-le pe cele pe care dorești să le cumperi
- Adaugă produsele preferate în coșul tău de cumpărături utilizând butonul "Adaugă în coș" și cantitatea, dacă este cazul
- Apasă butonul "Plasează comanda" când ai terminat selectarea produselor
- Apoi urmează instrucțiunile de pe pagina de plată.
Dacă nu ai deja un cont creat, va trebui să îți creezi unul. Poți face acest lucru înainte a efectua plata pentru comandă - trebuie doar să dai click pe linkul "Înregistrează-te aici" atunci când plasezi comanda.
Există o comandă minimă necesară?
Da, este necesar să comanzi de minim 25 EUR (inclusiv TVA) pentru a-ți putea trimite coletul.
Pot modifica o comandă existentă?
Datorită vitezei cu care sunt expediate coletele, este puțin probabil să îți poți modifica comanda odată ce plata a fost efectuată. Noi procesăm comenzile de îndată ce plata este acceptată.
Dacă trebuie să contactezi serviciul de relații cu clienții cu privire la o comandă, te rugăm să o faci cât mai repede posibil pentru a evita complicațiile. Vom face tot posibilul pentru a da curs solicitărilor tale, dar nu îți putem garanta un rezultat.
Pot dubla o comandă anterioară?
Categoric! Accesează secțiunea Istoricul Comenzilor din contul tău și vei putea repeta orice comandă pe care ai făcut-o în trecut. Pur și simplu apasă butonul "Comandă din nou" de lângă comanda corespunzătoare și vei fi redirecționat direct spre pagina de plată. În această etapă poți adăuga în continuare alte produse la comandă sau poți trece direct la efectuarea plății.
Cum îmi pot anula comanda?
În funcție de starea coletului tău, există 2 modalități diferite de a anula o comandă, în funcție de stadiul acesteia, dacă a fost expediată sau este încă în curs de procesare.
-
Comandă în curs de procesare: contactează-ne prin intermediul formularului de contact furnizat mai jos - asigură-te că ești conectat la contul tău și că alegi numărul comenzii pe care dorești să o anulez
-
Comandă expediată: nu este posibilă anularea unei comenzi după expediere, va trebui să o returnezi și să soliciți o rambursare. Consultă link-ul de mai jos pentru informații suplimentare
PLĂȚI
ce va fi afișat în cardul de credit / contul meu bancar?Ce denumire va apărea pe extrasul bancar / al cardului de credit?
Royal Queen Seeds nu va apărea nicăieri în extrasul tău bancar sau al cardului de credit. Toate tranzacțiile vor apărea sub denumirea comercială:
Cum pot plăti pentru comanda mea?
Există mai multe opțiuni de plată disponibile în magazinul Royal Queen Seeds:
- Visa & Mastercard
- Bank transfer
- Bitcoin
- Bitcanna
Instrucțiuni privind modul de efectuare a fiecărui tip de plată sunt furnizate după ce alegi metoda de plată, atunci când plasezi comanda. Urmează cu atenție aceste instrucțiuni.
Cum să plătesc cu Cardul de Credit
Poți plăti cu cardul pentru comanda ta. Pur și simplu introdu numărul cardului, data de expirare a cardului și codul de securitate, format din 3 cifre, așa cum este menționat pe spatele cardului. Plățile cu cardul de credit pot dura până la 24 de ore pentru a fi procesate. Odată ce plata a fost acceptată, noi vom începe procesarea comenzii.
Te rugăm să ții minte că nu putem procesa carduri de credit pre-plătite.
Cum să plătesc prin Transfer Bancar
Odată ce ești mulțumit cu produsele selectate, plasează comanda și alege Transferul Bancar ca modalitate de plată pentru a confirma comanda. Odată ce ai confirmat comanda, detaliile băncii RQS vor fi afișate pe ecran.
Asigură-te că folosești numărul tău de comandă ca referință de plată, altfel este posibil să nu putem asocia plata cu comanda ta. Transferurile bancare durează în mod normal între 3 și 7 zile lucrătoare pentru a fi finalizate.
Cum să plătesc folosind Bitcoin?
Acceptăm, de asemenea, Bitcoin ca metodă de plată. Te rugăm să urmezi instrucțiunile din linkul de mai jos pentru a utiliza această opțiune.
Pot plăti cu Paypal?
În acest moment, nu acceptăm plățile efectuate din contul de Paypal. Politica PayPal cu privire la produsele produsele pe care le vindem, îi împiedică să ne ofere această modalitate de plată în magazinul nostru online.
Poți plăti cu card de credit, prin transfer bancar, cu Bitcoin, DialXS sau Sofort Banking.
Pot plăti cu cec?
Din păcate, nu putem accepta niciun fel de cec.
Pot plăti folosind ordine de plată?
Momentan nu putem accepta ordinele de plată ca modalitate de plată pentru comenzi.
Acceptați plata în numerar la livrare?
Din păcate, în prezent, modalitatea de plată în numerar la livrare nu este disponibilă.
Pot obține un cupon de reducere?
Lăsă o recenzie pentru produsele comandate și vei primi un cupon de 10% de reducere. Trebuie să te conectezi la contul tău și să lași o recenzie pe pagina produsului.
Poți accesa cupoanele tale de reducere în pagina Cupoanele Mele, din contul tău RQS. Te rugăm să ții minte că aceste cupoane de reducere nu se cumulează (vei putea utiliza un singur cupon de reducere per comandă), dar acestea pot fi folosite împreună cu cupoanele de numerar - cupoane care au fost creditate cu o sumă fixă.
TRANSPORTUL ȘI LIVRAREA
Pot să-mi urmăresc pachetul?
Da, poți. Pentru a urmări coletul, urmează instrucțiunile primite în e-mailul automat, care va fi generat atunci când coletul tău va fi expediat. După trimiterea acestui e-mail, datele de urmărire vor fi actualizate atunci când coletul ajunge în țara de destinație. Ține cont de faptul că, în unele cazuri, acest proces poate dura și 5 zile lucrătoare.
Nu fi surprins dacă comanda ta va fi livrată chiar înainte de a o putea urmări!
În cât timp îmi veți trimite comanda?
Cele mai multe comenzi sunt trimise în termen de 24 de ore de la confirmarea plății. Livrăm de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor oficiale. Dacă comanda ta a fost plasată într-o zi de vineri, este foarte probabil să o expediem abia luni.
Cât de discret este ambalajul?
Expediem comenzile în cutii simple fără abțibilduri sau orice alte referințe către produsele sau compania noastră. Singurele informații de pe cutie vor fi detaliile de livrare.
Totuși, dacă dorești discreție suplimentară, oferim și opțiunea de Livrare DVD Discretă, pentru 5€.
Te rugăm dă click aici pentru informații suplimentare despre livrare.
Livrați în țara mea?
Vezi mai jos o listă completă a țărilor unde livrăm:
Austria, Belgia, Bulgaria, Croația, Cipru, Cehia, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Olanda, Polonia, Portugalia, România, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Regatul Unit.
Care sunt costurile de livrare?
Livrarea Standard este gratuită pentru toate țările. Cu toate acestea, îți oferim o Livrare Discretă în DVD la prețul de 5€, în acest fel coletul tău va fi ambalat discret într-o carcasă de DVD, pentru o livrare cu adevărat discretă.
De asemenea, oferim un serviciu de livrare UPS Standard. Timpul și costul de livrare sunt diferite în funcție de țară. Vei vedea aceste informații odată ce selectezi această metodă de livrare atunci când plasezi comanda. Te rugăm să ții cont de faptul că acest serviciu nu este disponibil în Ungaria, Malta, Croația și Bulgaria.
Trimiteți către căsuțe poștale?
Livrăm doar la adrese private și reale. Nu livrăm către căsuțe poștale, locuri publice, magazine, puncte de ridicare a coletelor, companii de transport de marfă și adrese similare.
În Ce Constă Metoda De Transport Cu Ridicare De La Punctul UPS?
Atunci când nu ești acasă pentru a putea primi coletul, poți apela la rețeaua de transport UPS, care are Puncte de Ridicare a coletului în mii de locații ușor accesibile.
Alege un Punct de Ridicare al coletului de pe harta interactivă, pe care o găsești atunci când finalizezi comanda, și vezi care este programul, astfel încât să poți merge să îți ridici coletul atunci când este convenabil și pentru tine. Prețul acestui tip de transport va fi afișat la finalizarea comenzii.
UPS îți va trimite e-mail-uri și mesaje pentru a te informa când coletul tău este pregătit pentru a fi ridicat.
Cu ce companie livrați?
Curierul nostru partener trimite toate pachetele noastre. Pentru a-ți oferi cel mai bun traseu posibil, aceștia utilizează diverse servicii poștale.
Trebuie să semnez de primire?
Curierul tău va livra pachetul direct la adresa ta de livrare. În cazul în care nu poți fi găsit la adresa respectivă și pachetul nu încape în cutia de scrisori, vei primi un aviz cu instrucțiuni referitoare la modalitatea de a obține comanda.
Dacă pachetul tău este returnat în depozitul nostru, te vom contacta imediat.
Ce se întâmplă dacă nu mi-am primit comanda?
Livrarea durează de obicei între 3 și 7 zile lucrătoare. Te rugăm să numeri ziua expedierii ca fiind ziua 0 și să ții cont de faptul că sâmbăta, duminica și sărbătorile legale nu sunt considerate zile lucrătoare.
Te rugăm să contactezi Serviciul Clienți dacă nu ai primit coletul în decurs de 10 zile lucrătoare de la expediere.
Pachetul meu va fi verificat la vamă?
Există șansa ca pachetul tău să fie verificat oricând de către agenția națională vamală, indiferent de metoda de transport pe care o alegi.
Te rugăm să reții că, deși livrăm în țara ta, noi nu putem furniza nicio informație despre statutul juridic al produselor noastre în țara respectivă. Din cauza faptului că livrăm într-un număr mare de țări, ne este imposibil să ținem evidența legislației fiecărei țări.
Este responsabilitatea ta să te interesezi de legile și reglementările locale, înainte de a comanda vreun produs pe care noi îl oferim, deoarece noi nu putem fi trași la răspundere în cazul în care coletul tău este reținut la vamă.
CONFIDENȚIALITATE ȘI SECURITATE
Este livrarea discretă?
Facem tot ce putem pentru a ne asigura că pachetele nu conțin informații suplimentare, cu excepția numelui și adresei de livrare. Pachetele sunt simple pentru a nu atrage atenția și oferim o opțiune discretă pentru o mică taxă suplimentară de 5€.
De ce aveți nevoie de informațiile mele personale?
Informațiile tale personale sunt necesare pentru a-ți putea trimite coletul și pentru a te contacta în cazul apariției unei probleme. Detaliile tale nu sunt divulgate unei terțe persoane sau folosite într-un alt mod.
Cine îmi poate vedea informațiile personale?
Informațiile tale personale sunt confidențiale și nu vor fi comunicate niciodată unor terțe părți. Vom folosi informațiile tale personale la procesarea comenzilor sau în cazul în care trebuie să te contactăm pentru orice motiv.
Dacă dorești să îți ștergi contul, contactează echipa noastră de relații cu clienții, utilizând formularul de contact de mai jos - asigură-te că te-ai conectat mai întâi la contul tău.
RQS Growers Club
What is the RQS Growers Club?
This is our loyalty program where we will reward you for all the purchase. Feel free to check our dedicated site for more information.
Cum pot folosi punctele?
Poți folosi punctele pentru a plăti o comandă, pentru a obține reduceri sau pentru a cumpăra produse exclusive pentru membri.
What are green points and level points?
Green Points are earned through purchases, gifts, and rewards/actions and can be exchanged for discounts, exclusive products, and/or promotions. Level Points are only earned through purchases and they count towards your tier status (more Grower Points, higher tier status in the program).
Am făcut o achiziție, dar punctele mele nu sunt creditate.
Punctele vor fi creditate la 7 zile de la expedierea comenzii.
CONTUL MEU
Cum îmi pot crea un cont RQS?
Foarte ușor și rapid! Trebuie doar să dai click pe Contul tău, situat în partea de sus a site-ului nostru, și apoi să selectezi "Înregistrare" și să urmezi instrucțiunile. Contul tău va fi gata în mai puțin de 2 minute.
Îmi pot actualiza informațiile?
Îți poți actualiza detaliile de contact accesând secțiunea "Informații personale" din contul tău.
Am nevoie de un cont?
Da, va trebui să îți creezi un cont, Plasarea Comenzii Ca Și Vizitator nu este o opțiune. Informațiile tale personale sunt în siguranță, nu le vom împărtăși niciodată cu o terță persoană și sunt folosite doar pentru a te putea contacta în legătură cu comanda ta și cu promoțiile pe care le oferim.
Îmi pot șterge contul?
Dacă dorești să îți ștergi contul, te rugăm să contactezi serviciul nostru de relații cu clienții prin intermediul formularului de mai jos - asigură-te că ești conectat/ă la contul tău.v
Se intoarce
Pot să-mi primesc banii înapo
Pentru a primi banii înapoi, este necesar să trimiți înapoi coletul nedeschis. Mai jos vei vedea pașii pe care trebuie să îi urmezi:
- Contactează Serviciul de Relații cu Clienții cu ajutorul formularului de contact pentru a solicita o Etichetă de Ramburs; asigură-te că ești conectat(ă) la contul tău și alege numărul de comandă corespunzător coletului pe care dorești să îl returnezi
- Lipește Eticheta de Ramburs pe colet și urmează instrucțiunile de pe aceasta
- Odată ce coletul returnat de tine ajunge la noi, îți vom restitui banii - sunt cazuri în care este necesar să ne comunici detaliile tale bancare, deoarece uneori nu este posibilă returnarea banilor pe card; Bitcoin-urile și Numerarul în Plic vor fi rambursate numai prin transfer bancar
- De asemenea, poți utiliza formularul de retragere RQS, însă acesta nu este obligatoriu pentru noi
Te rugăm să ții cont de faptul că termenul de returnare al banilor este cuprins între 1 și 3 săptămâni.
Cum sesizez lipsa unui produs?
Dacă ai primit comanda și ai sesizat că unele produse lipsesc, te rugăm să urmezi pașii de mai jos:
- Contactează Serviciul nostru de Relații cu Clienții, în termen de o săptămână de la livrare, utilizând formularul de contact. Asigură-te că ești conectat(ă) la contul tău și alege numărul comenzii incomplete
- Va fi necesară o fotografie a coletului, care să cuprindă conținutul acestuia, împreună cu numărul comenzii, scris pe o foaie de hârtie
Ce se întâmplă dacă am primit un produs deteriorat?
Uneori comenzile sunt deteriorate în timpul livrării. Dacă ai sesizat că unele produse din comanda ta au fost deteriorate, te rugăm să urmezi următorii pași:
- Te rugăm să ne trimiți un e-mail sau să utilizezi formularul de contact, regăsit în partea de jos a acestei pagini, pentru a contacta echipa noastră de Relații cu Clienții. Asigură-te că ești conectat(ă) la contul tău și că ai făcut referire la comanda cu produse deteriorate
- Echipa noastră îți va cere să trimiți o fotografie în care să fie vizibil produsul deteriorat, împreună cu numărul comenzii, scris pe o foaie de hârtie
Contact
Cum pot lua legătura cu voi?
Pentru a lua legătura cu noi trebuie doar să completezi formularul de mai jos. Dacă ai deja un cont creat, te rugăm să te autentifici înainte de a ne contacta.
Cât de repede voi primi un răspuns?
Încercăm să răspundem la toate întrebările cât mai repede posibil. Te rugăm să iei în considerare faptul că putem răspunde la mesaje numai de luni până vineri, în timpul orelor de lucru.
Dacă nu ai primit un răspuns în termen de 5 zile lucrătoare, te rugăm să verifici mai întâi secțiunea de spam și apoi să ne contactezi din nou prin intermediul formularului de contact de mai jos, precizând data și ora mesajului anterior.
CONTACTEAZĂ-NE
La Royal Queen Seeds, ne mândrim cu producția de canabis cu cele mai bune gene și a semințelor de marijuana feminizată, autoflorantă și de marijuana medicinală.
Dacă ai întrebări, această pagină este concepută pentru a te ajuta să obții răspunsurile de care ai nevoie. Mai sus, vei găsi o bază de date cu întrebări frecvente referitoare la o gamă largă de subiecte, inclusiv returnări, livrare, sistemul de comandă online și multe altele.
Dacă nu reușești să găsești ceea ce te interesează, ne poți contacta prin intermediul formularului de mai jos. Alternativ, nu ezita să ne contactezi la telefon.
SNORKEL SPAIN SL | [email protected] |
Apartado de Correos nº 146 | t. +34 930 47 75 43 (M-Th 8h to 16h, Fri 8h to 14h) |
08170 Montornès del Vallés | VAT: ESB-65812810 |
Barcelona | Coc Number: B-65812810 |
SNORKEL SPAIN SL |
Apartado de Correos nº 146 |
08170 Montornès del Vallés |
Barcelona |
[email protected] |
t. +34 930 47 75 43 (from 8:00 to 16:00) |
VAT: ESB-65812810 |
Coc Number: B-65812810 |
Dacă ai întrebări cu privire la comanda ta, scrie numărul comenzii în câmpul de Număr/ID Comandă.